Retouren

Eshop

Bestellingen kunnen binnen 30 dagen na aankoop worden geretourneerd. Na 30 dagen kunnen goederen niet worden terugbetaald of geruild. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en geen tekenen van slijtage of schade vertonen.

 

Hoe retourneer ik een artikel?

1) Vul het retourformulier in dat je bij je bestelling hebt ontvangen. Als je dit niet hebt, kun je hier een nieuw formulier downloaden. Druk het formulier af en vul de gegevens in van je bestelling en van het artikel dat je terugstuurt.

2) Pak het artikel goed in en zorg ervoor dat het retourformulier erbij zit.

3) Print het DHL-retourlabel via deze link. Vul in het referentieveld je factuur- of ordernummer in.

4) Kalas betaalt de verzendkosten voor de retourzending. Breng je pakket naar het dichtstbijzijnde DHL-punt.

5) Retourzendingen worden binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel verwerkt.

 

Custom Teamwear

Onze kleding is ontworpen om dagelijks tijdens het fietsen de meest veeleisende omstandigheden te weerstaan. In het onwaarschijnlijke geval dat je een probleem ondervindt met onze kleding als gevolg van een fout of vergissing van onze kant, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Custom kleding betekent per definitie dat elk product zeer persoonlijk is. Daarom kunnen we geen omruilingen of terugbetalingen aanbieden als je verkeerde maten hebt besteld.